Mannekäng med laget

I lördags var jag och några andra tjejer i laget ute vid gränby centrum för att mannekänga för olika butiker där. Jag fick Kappahl, och jag måste ju erkänna att man var lite avundsjuk på dem som fick vila, åhlens... och en del andra.
Men dagen blev hur lyckad som helst när det visade sig att vi skulle få köpa ett par skor på Sko August för inköpspriset. Det fick vi pga att de också skulle vara med och visa upp sina varor. Man fick välja att antingen ta ett par egna skor eller därifrån, men om man tog ett par från Sko August så var man alltså tvungen att köpa dem. Och gissa, ett par Converse i skinn fick man för 400:-, då försäljningspriset egentligen ligger runt 1000-lappen. Kul dag.


hahah, jag finner inga ord...

älsklingarna

Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0