Gamla goda tider

Har precis vart nere i källaren och eftertränat lite, skulle stänga av datorn men började istället sätta mig och kolla igenom en massa gamla bilder på datorn här nere. Jag finner inga ord för bilderna, men jag låter bilderna tala för sig själv med tanke på att dem säger mer än 1000 ord...


- ser ut som ett lik med ett krockatstaket bredvid cheeseface här (:


- det gamla goda 80-talet, vem kan glömma den kvällen?
(denna bild medverkade även i en utav de fem "uppsala fjortisfilmer" jag lyckades komma med i. var vi seriösa?
ja men VISST...)

Kram Therése!

Kommentarer
Postat av: välsminkad tjej

VAFALLS!

2009-06-03 @ 16:32:50
URL: http://handernaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0