En 50-åring och en myskväll med Bulle

Igår på kvällen så åkte jag först över till familjen Mattson där mannen i huset fyllde 50 år, partaj var det och han firades för fullt. Efter att ha varit där en stund, så skyndade jag mig iväg för att träffa Bullen. 10 minuter kvar till Luthagens Livs stänger och vi spurtar dit, och såklart... vi hann! Allt för godisets skull, och det var det värt. När vi sedan kom hem så satte vi oss och kollade på den lilla kycklingen, en utav världens bästa filmer. En skönare kväll kan man inte ha; godis, film, bubbelvatten och en egen liten Bulle.


Kram Therése!

Kommentarer
Postat av: u

Kändes bra att jag somnade efter 10 minuter, men filmen var säker bra ändå! Puss <3

2009-05-16 @ 17:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0