Nytt rum - Ny design

Som ni ser så har jag fixat till en ny design här på bloggen. Tyckte det skulle bli lite sommrigare, vilket jag egentligen inte vet om det blev. Men i alla fall, lite roligare än det jag hade innan.

Som jag skrev i det tidigare inlägget så har jag faktiskt bytt rum nu också. Jag och lillasyster bestämde oss för att byta rum under sommaren för att se om vi vill ha så i fortsättningen. Blev nöjd och det är alltid kul med lite förnyelse. Bilderna här nedanför är på hur det rummet jag har nu såg ut när lillasyster hade det och hur jag har det nu. Före- och efterbilder helt enkelt.

  -före                                                              -efter





Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0