Klara den rara

Sjukt härlig dag idag.. vilken jag såklart sov bort. Vaknade inte förräns vid klockan två på dagen, gick upp och åt frukost och sen la jag mig ner och läste en massa... i mitt rum. Haha, hur kan man va så dum att man inte ens går ut och läser? I alla fall, sedan vid halv sex så åkte jag ner och tränade fotboll, vilket gick bra. Eller tränade för mig själv med fys och kondition på sidan eftersom jag är skadad, men det går framåt och jag hoppas verkligen att jag kommer kunna vara med på i alla fall en match i höst. Men sen när jag kom hem så kom Klara hit och vi mös och jag hjälpte henne med att plugga. Kul var det, och en massa prat som vanligt. Hoppas ni haft en mer solrik dag än jag. Dock fick jag ju i alla fall en kväll som kompenserade upp dagsförlusten eftersom Klara sken upp tillvaron, hihi. Ha det bra och sov gott!


-                          dumlecupen 2006
Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0