Friiiiiiiiiida

Igårkväll bestämde jag och Frida att vi skulle vara friluftsmänniskor, så vi gav oss ut på långpromenad. Från stan, ut till eriksberg, norby och kåbo blev våran väg. Jättemysigt var det och vi gick hur länge som helst, vilket var galet skönt. Idag var det Frida som gällde igen, och vi drog oss ner på stan. Trots att värmen höll på att döda oss så gick vi runt där och kämpade i värmen. Frida hittade lite som hon köpte, jag däremot hittade en massa som jag skulle vilja ha men inte kunde köpa. Har ju inga pengar eftersom jag är dum nog att inte skaffat sommarjobb, great Therése!
Men ska åka iväg till Klara nu som kommit hem från Borås idag, ha det bra!


Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0