Den trettionde juni

Ja, på tisdagen åkte jag och min lillasyster till Stockholm för att köpa ett par skor till mig. Skulle köpa likadana som gått sönder, och på samma gång så tog vi en heldag till Stockholm. Mysigt var det, lillasyster handlade upp alla pengar på nolltid, medans jag inte köpte något förrän sista kvarten då stan var öppet. En tröja och ett par skor blev det, dock inte de skorna som var menade att jag skulle köpa eftersom de inte fanns någonstans... slutsålt såklart. Men jag blev i alla fall nöjd med mina investeringar och jag hade en helkul dag.


Fikade på Wayne's på dagen. Chokladboll och Cola blev det för lillasysters del

Sen på kvällen gick vi såklart och åt på Jensen's Bøfhouse och självklart
så tog vi ju glassbuffén. Mmmmm!

Och jag fick min efterlängtade skuff (eller hur det stavas haha, 
typ  jordgubbsskum i alla fall)
Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0