Top Model

Idag började äntligen säsong 11 av Americas Next Top Model, iiih! Hoppas att det kommer bli lika bra som de andra åren, vilket jag nästan är säker på. Har ingen aning om vem som vinner och vill inte veta det heller, så varken fråga eller berätta det för mej(: Och just det, är det bara jag eller tycker inte ni också att Jay ser extremt inte het ut i sin frisyr han ehade på uttagningarna? Nej lille vän, klipp av dig håret och skaffa tillbaka din gamla frisyr så blir du lika het som innan.
Efter Top Model gick jag ner i källaren till resten av familjen och tittade först på Vi hade i alla fall tur med vädret. Eftersom mamma ha tjatat så att jag måste se den så jag och hon kan gå och se tvåan på bio sen, så kände jag att jag skulle göra henne lycklig. Och tro det eller ej, den var faktiskt lite smått rolig och skratt kom fram. Efter filmen så tittade vi på gamla familjefilmer, där Emelie är 1 år  och jag 6 år på ett band, och ett annat där jag är 1 år. Riktigt gullig man var alltså, önskar man kunde spola tillbaka tiden ibland.
Men nu ska jag gå och lägga mig eftersom far min står och tjatar om att jag måste gå och lägga mig. Förhoppningsvis om jag kommer i säng nu, så blir det den kvällen jag gått och lagt mig tidigast. Hoho, stolt man blir över sig själv!


Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0