Testperson för DOVE

Kollade precis min mail och ser att jag fått ett mail från Dove. När jag öppnar det ser jag att jag är en av 500 tjejer som blivit utvalda att få testa deras nya produkt. Undrade först vad det var för läskig grej, att de bara skickar ut till vem som helst och grattar en för att vara testperson kändes liksom inte så säkert. Men sen kom jag på mig att jag själv varit med i en tävling om att få bli en av dessa 500 tjejer som får testa deras nya produkt. Lycklig blir jag och känns kul. Produkten är fortfarande hemlig för marknaden och det finns därför ingen bild på den. Men ska nu ifrån nästa vecka vara aktiv bloggare på Cosmo's hemsida och berätta om hur produkten funkar. Kulkul!


Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0