Tapetsera om

Jag vet inte hur länge jag har tjatat om att jag vill tapetsera om mitt rum, men en sak vet jag och det är att jag inte kommer ge mig tills jag får det. Har haft exakt samma utseende på mitt rum nu sen vi flyttade hit, och det var när jag var 7 år. Så samma rum och samma utseende i snart 10 år känns lite trist. Inte att det är fult, men fortfarande världens tjejrum och som sagt, jag behöver förnyelse. Har funderat och mina tankar har gått om och korsat varandra flera gånger. Vet inte riktigt hur jag vill ha mitt rum och vilka tapeter, men funderar på att ha en "fotovägg" och resten kräm/gräddvita. De här nedanför är lite av det jag skulle kunna tänka mig ha, frächt och kul men inte för mycket så man snabbt tröttnar på det.
Hittade alla tapeter på Photowall's hemsida.

 
 
 
 
Kram Therése!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0