Stan med Bull

Idag blev det upp tidigt för att åka iväg med pappa ner till stan och köpa futsalskor. Ett par blåa umbro fick det bli, klart skönast av de par jag provade, däribland adidas, puma och massa andra. Efter det solade jag och efter det åkte jag hem för att äta och duscha. Sedan åkte jag ner till stan igen för att äntligen få träffa Bullen. Har vart så mycket prat mellan oss om att vi ska träffas å så men alltid har det krockat med något annat. Men som sagt, äntligen fick jag se Bullen och det var jättekul. Massa prat och skoj som vanligt. För ovanlighetens skull hittade jag faktiskt något på rean, en vit t-shirt i kort modell på Weekday för bara 75:-. Utom det hittade jag även en blå t-shirt i kort, bred modell som var från Monki och priset var 150:-. Köpte också en likadan klänning som jag redan har hemma på Monki, det för att jag skaffat en fläck på den gamla som inte går bort. Och eftersom det var halva priset på den så var det ju glasklart, 150:- blev det bara så är mycket glad.

Nu är jag hemma hos Frida och vi vet faktiskt inte riktigt vad som kommer hända. Antingen blir det utgång eller filmkväll med Klara och Kajsa. Nu ska jag äta lite av min marsipan och prata massa skit med Frida, kram på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0