Sliten liten flicka

Skola idag, extremt trött och osocial är den beskrivningen som stämmer in på mig för dagen. Sliten tös med massa arbete, det är jag. Efter skolan for jag ner på stan och handlade underkläder och outfiten från Gina Tricot, som jag visade er i ett förrförra inlägget. Efter jag införskaffat mig det, fikade jag med Klara & Kajsa på Storken. Mysigt var det. Nu sitter jag bara här framför datorn och vet inte vart jag ska ta vägen pga min trötthet. Blir väl till att lägga sig i sängen och vila ifall det dyker upp något kul ikväll. Dagens klädsel hittar ni för övrigt här nedanför. Kanske inte så bra bild, ser ut som att jag har världens största lår på bilden. Men inga emotankar nu, bilden får duga.


Kram Therése!

Kommentarer
Postat av: beundrare

Snygg och söt du är. ;)

2009-02-01 @ 20:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0