MIM

Dagen min började med träning, och det var inte någon lätt kan jag säga, är typ fortfarande helt slut. Träningen var från 13.00-15.00 och var konditionsinriktad skulle jag tro, då varenda övning innehöll snabba sträckor. Men när träningen var över kunde man känna sig riktigt duktig i alla fall.
Efter träningen bar det av raka vägen hem och in i duchen, sedan mat, och allt detta gick vääldigt fort eftersom jag äntligen skulle få träffa Mimmi. Har inte setts på jättelänge så hade en del att prata ut om, en del roliga och en del mindre roliga bekännelser. Men som sagt väldigt trevligt. Gick på promenad på kvällen, men då det blev för kallt gick vi in i fyrishov och värmde oss där. När vi blivit varma nog fortsatte vår promenad i våra oerhört snygga outfitar, haha verkligen en av de gångerna man känner att inte ens den fulaste människan i världen skulle stöta på en. Men ibland är det tillåtet att vara ful, och roligt hade vi också så sak samma.

Känner att jag måste gå och lägga mej nu, är hur trött som helst och förstår faktiskt inte varför jag sitter uppe såhär sent. Ni får ha det bra gott folk, och sov så gott!


"Men hallå, jag ser ju ut som Quasimådå!" haha du är söt


Kommentarer
Postat av: mimsan

haha, älskar dig

2009-01-04 @ 17:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0