Massage

Skolveckan är slut och ja, man är lycklig över det. Gjorde ekonomiprovet, skriftliga delen, idag också och det gick väl kanske inte direkt så bra som man hade hoppats. När man kom så kändes det som att man kunde allt, för jag kunde faktiskt allt som stod i boken. Men det var ju andra saker också som jag inte hört talas om, så måste stått på nått ställe som jag inte vetat om eller så. Men ett G kommer jag i alla fall få, hoppas jag.
Nu ska jag iväg tvärs över gatan för behandling av ryggen och efter det ska jag ut på landet, till storvreta, och få massagebehandling för ryggen. För er som inte vet om det så lever min rygg ett eget liv och gör lite vad den själv känner för. Så försöker reparera den genom massa behandlinga, vilket börjar gå framåt (:
Men nu ska jag gå och äta kladdkaka som min lillasyster bakat å dricka nyponsoppa.
Ha det bra!


tavlan är förresten gjord av Sture Ingard Nilson                                                       .
Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0