Martini & Bullar

Kvällen igår blev lugn med inte massa stök och så. Var med Martina och Ullis och vi for till Martinas hus och spelade guitarhero och åt godis. Hur kul som helst var det, och måste bara säga att jag faktiskt klarade av en mediumlåt. Stolt? Jaa! Sen efter vi vart där så gick jag och Ullis hem vid kvart i tolv och pratade om en massa saker på vägen hem. Trots att det spöregnade så kunde vi inte bryta traditionen att stå utanför Ullis hur i 1h och bara prata och prata. Så efter att ha stått utanför hennes hus i en timma så kom jag hem sen vid ca 01.00 och kände mig som en guppi på torra land. Dyngsur var jag, men hängde snabbt av mig kläderna och tog på mig min mysmorgonrock och värmde mig med te.

Men ska fortsätta med maten nu, ha det bra!




Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0