Hej Uppsala

Nu är jag hemma från västkusten efter en 7 timmars bilresa. Liite trött i benen kanske man är, men hade i alla fall Risen att trösta mej med i bilen. Ikväll vet jag inte vad som ska hända, blir antagligen en lugn hemmakväll men får se.

Lovade att lägga upp lite om nyår så gör det.
Kvällen började vid typ 18.00 då alla gäster började strömma in, totalt blev vi nog 17 stycken skulle jag tro. Vi började med att äta middag, som bestod utav fläskfilé inbakad i smördeg och fetaost, potatisgratäng och rödvinssås. Efter det blev det tävling, tyvärr vann inte mitt lag som sagt men det var kul vilket som. Efter det bar det av ner till källaren där vi sjöng singstar och de vuxna roade sig med starkare saker. Vann varenda gång, och var så galet bra måste jag säga(:
Sen kom tolvslaget och alla rusade ut på balkongen/terrassen för att titta på fyverkerier, och för er här i Uppsala kan jag säga att det var ganska mycket mer i gbg. Kul och fint var det i alla fall. Efter alla fyverkerier gick vi in, helt utfrusna, och några satte sig och tittade på någon film jag inte kommer ihåg namnet på och några gick ner för att fortsätta med festandet.
Trevlig kväll i sig var det, och tack så mycket för ett mysigt nyår.
(bilder kommer  senare då jag fortfarande inte lärt mej hur man lägger in bilderna)


bild från förra nyåret

Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0