Diös

Nu är jag och Frida äntligen inne i värmen efter att ha vart vid Diös. Frida lyckades lura dit mig och sa att det skulle finnas massa snygga killar där. Men nejnej, när vi kommer dit så är det låst överallt och jag börjar "skälla ut" henne. Helt plötsligt öppnar en kille i 20 års åldern dörren och frågar lite förvånat ifall vi ska in där (han har antagligen hört mig stå å skrika helt galet till frida). Frida frågar lite generat ifall det är expertcupen eller träning där inne och först när vi kommer in lite så ser vi att det är träning och går där ifrån. Haha pinsamma deprimerande människor är vi också ibland faktiskt. Började skratta hur mycket som helst när han gått, för hur tror ni det sett ut egentligen? Två heelt sönderblåsta tjejer som stått och skrikit och skrattat åt varandra kommer in helt häpna över att det inte är cup, springer sedan ut och börjar skratta ihjäl sig. Haha, jaja. Nu ska vi ha filmkväll i alla fall efter en "händelserik" kväll. 
Ha det bra!


Kram Therése!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0