Att vinna är det enda

Om snart 1½ timme så är det match mellan Gusk f92 - Gusk f95. Och om det är någon som inte förstått det än så spelar jag i alla fall i 92:orna, så det känns ju faktiskt som ett måste att vi måste vinna. Vet inte vad jag ska ta mig till om vi förlorar. Inte det att 95:orna är dåliga, långt ifrån, utan mer för att vi är 3 år äldre och borde ha mer erfarenhet än de. Om det nu så är läget, får vi väl se. Varför vi spelar mot dem är för att vi behöver träningsmatcher inför DM-finalen mot Tierp som vi spelar den 18 januari. Och eftersom f95 också är i DM-final så tänkte vi att det kunde bli ett bra motstånd. Visst är de tre år yngre än oss, men vissa är ju faktiskt lika bra, om inte bättre än oss. Så nervös är man i alla fall, men det ska som sagt bli kul.  Ni får önska mig lycka till allihopa och hålla tummarna för oss.

Bilden är från Frankecupen 2008,prisutdelningen där vi vann guld mot Boo FF 93:or.

Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0