Över 1000 års skor stoppade i en enda bok

Bokrean är ju igång nu, men jag har själv inte vart nere och kunnat inhandla något. Men idag när jag satt inne i min värld och tittade på Just Married på tv så kommer mamma och lillasyster hem efter att ha vart på stan. Lillasyster kommer fram till mig med stora ögon och räcker fram en bok, och gissa vad det är?! En kavalkad av pumps, tofflor och mycket mera SKOR, gud vad glad jag blev! Det är skor där i från 500-talets Peru till 1800-talets Frankrike till dagens modernaste sko. Trots att boken är liten med mått på ca 15x10cm så är den fullproppad med massa vackra, faschinerande och tuffa skor, och man kan sitta i timmar och bara bläddra om och om i den. Riktigt glad över presenten!


Förmodligen århundradets bästa bok.
Kram Therése!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Sv: Hela hon är snygg :D

2009-02-26 @ 23:31:53
URL: http://aandreasr.blogg.se/
Postat av: Amanda

hihi ^^ de är verkligen jättegoa :D

2009-03-01 @ 18:05:25
URL: http://otherwise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0