Mat är mitt liv

Dagen i skolan blev en deppdag för min del. Hur trött som helst så var osocial på det sättet bara jag klarar av, isolerar hela världen och hänger inte med över huvudtaget. Sen nu när jag kom hem så kastade jag mig över min efterlängtade paella som jag satt och tjata om på hela bilden och bussresan. Och ja Jasmin, allt var kvar! Muhaha, nu kommer jag kunna leva på paella i en månad med tanke på hur mycket jag gjorde igår. Tyvärr familjen, den här gången behåller jag allt för mig själv(a). Nu sitter jag och tittar på Hells Kitchen, och jag är då lycklig över att min mat inte kommer därifrån!


Kram Therése!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

haha vilken tur du hade.

måste tyvärr erkänna att det ser riktigt gott ut, hells kitchen kanske borde bytas ut till några tessan ;O puss gullet <3

2009-02-10 @ 19:12:56
URL: http://jasminsaleh.blogg.se/
Postat av: therése

haha absolut, gjorde typ ett kors i taket(;

hihi tack du, smakade väl för magen gjorde det också. <3!

2009-02-10 @ 21:05:04
URL: http://theresesordal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0