Den som väntar på något gott väntar alltid för länge


---
"Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
För lång eller kort eller smal eller bred
Jag vill hitta rätt men jag ser bara fel 
---
Men jag blir aldrig nöjd, nej, jag stör mig på allt
Han skriver så fult och han sjunger så falskt
Vilken läskig mustasch, alldeles för lat
Var är hans sinne för humor?"
---
Nu när jag är helt fast på Veronica Maggios låtar, så kan jag meddela att jag känner igen mig själv så galet mycket i hennes låt Aldrig Nöjd. Skillnaden på mig och den låten, är att jag inte ens haft ett seriöst förhållande. Jag verkligen avundas människor som har lätt för att falla för andra. Att de sedan får kärleken besvarad måste va hur bra som helst. Men just nu måste jag koncentrera mig på att släppa min kräsenhet. Jag vill bli kär, så himla mycket. Men nej, alltid är det något "fel" som jag hittar hos folk. Jag orkar inte längre, kan jag sluta vara så himla granntyckt. Släpp taget nu Therése.
Kram Therése!

Kommentarer
Postat av: Anonym

med den stilen du har och den sötheten:P du har, kan du få vilken kille som helst;) allt kommer med tiden

2009-02-10 @ 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0