Bloggtorkan är värre än värst

Jag får ursäkta mig för att jag uppdaterar så dåligt. Men jag har kommit in i en idétorka som leder till denna bloggtorka. Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om, pluss att jag har så sjukt mycket med allt just nu. Men inget att skylla på egentligen. Tänkte att jag skulle ladda upp ett par bilder från i lördags då jag fick suprisebesök av Kullen och Blomman vid morgonkvisten. Ta in skönheterna så kan jag sitta här och lyssna på musik men ändå vara nöjd över att jag uppdaterade något.




Kram Therése!

Kommentarer
Postat av: kullen

Såft att du lägger upp bilden där jag flashar mina trosor! haha

2009-03-01 @ 15:42:25
URL: http://handernaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0