Hon leeever, hon leeeeeever

Jag är återupplivad och är äntligen på bättringsvägen, med stark betoning på äntligen. Känns som att jag vart borta från världen i flera månader, fast det egentligen bara är några dagar det handlar om. Men hallå, man tappar faktiskt tidsuppfattningen(?). Idag var i vilket fall första gången på veckan som jag fick i mig någon mat, vilket är riktigt skönt. Både jag och magen blev superlyckliga och kände att vi fick en del kraft i oss. Nu ska jag nog gå tillbaka till sängen och vila lite så jag har kraft att kolla på Mammas pojkar vid klockan åtta, missa inte det nu! Förresten, kom på en sak. Titta vilken söt mormor jag har. Igår kom hon in på mitt rum med en krya-på-dig-blomma, det ger en ganska mycker glädje i sjukstugan måste jag medge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har världens finaste mormor Titt. Hon kommer ihåg att gratta mig på min namnsdag när inte ens min mamma gör det och hon är så fin och söt och gullig och underbar. Ville bara få det sagt ;) hihi puss

2009-12-10 @ 17:59:42
URL: http://theodoras.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha åhh du är så söt Titt! <3

2009-12-10 @ 18:47:21
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0