Skrapan, here we come!

Idag var det då officiellt beslutat, Therése och Klara har härmed slutat på Linné och börjar på Lundellska måndag 10nov.

Dagen började tröttsamt, tidig morgon för att åka till Lundellska skolan där jag, Klara, mor och Klaras mor skulle prata med Programrektorn på Lundellska. Allt gick bra och inte svårare än det, vi skrev på papper för att intyga att vi verkligen slutat på Linné för att börja där. Trevligt. Blev presenterade för klassen (vilket ledde till att jag och Klara höll på att döö av skam, röda som tomater var vi) och fick även en rundtur på skolan. Lite kul, jag Therése Sördal, ska få busskort som jag verkligen inte kan hantera. Har ingen aning om hur man sköter det dära, kommer typ stå på morgonen å skämma ut mej på bussen varje morgon. Förresten, dock inte klart med det, kanske kommer bo typ 100m för kort för att få det, surt i så fall!

Dagens sorgligaste var när vi skulle säga hejdå till klassen och våran mentor. Men med gropen i magen så lyckades jag klara detta utan att börja gråta, vilket Klara nästan inte gjorde (haha). Men tror i alla fall att det kommer bli bra där borta, nu när jag äntligen efter många om och men blir classmate med Nathalie igen! (:<3

Japp, Klara och jag kommer sköta oss gallant och det ska bli riktigt kul å fortsätta ha henne i klassen! Ikväll kommer hon förresten hit å sover över, då vi har haft ledigt både idag och kommer ha imorrn eftersom vi inte börjar förrän på måndag! muhaha.
Ha det bra allihop å önska mej lycka till! <3
    

Kommentarer
Postat av: felix

Lycka till ;D

2008-11-06 @ 16:51:26
Postat av: therése

Tacktack! :D

2008-11-06 @ 17:15:43
URL: http://theresesordal.blogg.se/
Postat av: u

Hoppas att det går bra på Skrapan, vi får komma och hälsa på varandra ofta som du skrevpå fb :) Vet du lille vän, jag bor en kiliometer ifrån att få busskort så du kanske inte heller får det eller så gör du det för att du är så söt :) Antagligen det senare alternativet :) pusspuss <3<3

2008-11-07 @ 08:41:50
Postat av: Therése

tack så jättemycket gullunge! det får vi verkligen göra!(: jag har kollat på internet, bor 5,9 kilometer ifrån skrapan å det ska vara 6km): haha, men jag ska överklaga om jag inte får det, 100m kan dom ju inte säga är ngn speciell skillnad?(: pusspådej!<33

2008-11-07 @ 14:16:28
URL: http://theresesordal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0