Lundellska nästa?

Ja som alla säkert vet ska ju Linné läggas ner nästa år, och mitt program Sam. Ekonomi ska flyttas till Fyris. Känns inte så kul med det eftersom typ hela klassen ändå ska byta skola, så blir typ 11pers kvar då. "/
Så började tänka om vilken skola jag vill gå på och kom fram till att skrapan verkade som det bästa av de skolor som hade platser lediga. Bestämt nu att jag på torsdag åker jag till Skrapan för å prata med den som tar in nya för att framöver kanske gå i s1c där.
Hur som helst, hatar detta. Klara kommer inte kunna flytta med och inte heller vet hon vart hon vill gå):  usch hatar sånna här jobbiga beslut, varför kunde jag inte vetat redan från början att linné skulle läggas ner, skulle ju inte direkt bytt dit i så fall första gången? Nej, uschusch, vill bara att Klara också ska hitta ngt så allt blir bra!

Kommentarer
Postat av: Klara

Älskar att du bryr dig så gumman ! <3

2008-11-04 @ 17:12:38
Postat av: Therése

Såklart jag bryr mig hjärtat! <3

2008-11-04 @ 17:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0