Hej mitt vinterland

Äntligen kommer det snö, har längtat miljoner efter det! Så första tanken när man vaknade imorrn var ungefär: JAAA!
Var tvungen å ta kort, så om det nu försvinner har man i alla fall bilder man kan trösta sig med.

Frida sov över här igår natt och imorse gick vi till diös-hallen och tittade på Gusk herrar som spelade allianscupen, och bra kan jag inte påstå att det gick för dem. Men efter det åkte vi själva iväg på träning, kunde dock inte va med hela.
Sen nu när jag kom hem så har jag ätit och nu ska jag sätta mig ner och skriva artiklar till min grupps tidning "The Curbside Prophet", inte lika lockande. Funderar också på att ta en tur till ICA och köpa lite godis, man behöver ju alltid näring när man ska plugga! Ni får ha det bra, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0