Gränby, där allt händer!

Jahapp, skola idag och snön är inte alltid lika kul må jag påstå. Men det är en annan historia som min kära vän inte ska behöva namnges för. I alla fall, på kvällen 18.30 så bar GamlaUppsala Dam iväg till Gränby Centrum's smygöppnande för att servera champange, läsk, delikatesser och småsnacks. Tur som man hade så hamnade man vid champangen så vi drack för fullt.... haha nejdå! Vi stog där för att servera till folket som gick förbi och jag kan då berätta många roliga historier om denna kväll, orkar inte ta upp alla men det var något i stil med gubbar som drack liiiiite för mycket och mammor som ger sina 12-åriga söner alkoholhaltiga drycker m.m. Listan är lång gott folk!


Kvällen började med att jag och Frida stod vid champangen med några treor från Ekeby hotell & restaurang och severade, roliga människor verkligen. Den sista timman blev man skickad lite var stans eftersom allt tog slut överallt och de flesta var ganska stressade. Sista halvtimman tog dock jag och Anna av för att titta lite i affärerna då vi hade rabatter där. Lite kul då vi träffade Annas faster som ryckte med sig henne in till Lindex, där hon arbetade, och köpte världens finaste tröjan till Anna bara sådär. Tur har man ibland! Haha. Men sen gick vi till Gina Tricot och där köpte jag ett par lackade leggings, älskar dem! (:

Men nu är det i alla fall slut och jag ska ta mig en korv och blåbärssoppa för kvällens besvär, hur trött och hungrig som helst! Hoppas ni haft en bra kväll, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0