Första dagen

Ja idag hade jag och Klara första dagen på skrapan i klass s1c, tror jag det var. Helt okej faktiskt och känns bra efter dagen, nervöst kan jag ju dock säga att det var, väääldigt mycket sådant. Tyvärr så blev detta en av skabbdagarna i mitt liv och jag såg inte rolig ut, men jag hade Klara med mig i alla fall som kunde stötta mig genom min svåra dag, haha.
Får hoppas att dagen imorrn blir bättre och jag får känna mig som värsta madonnan, skulle va lite skoj, tyvärr förekommer dessa dagar inte så ofta som man skulle vela. Men man kämpar på å orkar faktiskt inte bry sig, insidan först säger man ju? hihi(:
Efter skolan bar det av till stan med Friida, wiihie! Väldigt länge sen vi träffades utanför skolan måste jag då säga, liksom bara sådär. Så jättekul faktiskt, gick runt lite bara och hon köpte ett riktigt snyggt hårband på Monki för 100:-. En liten prinsessa med rosenkinder blev hon. (HAHA så kul!)

Men nu ska jag gå och plugga, det är nämligen så att våran underbara so-lärare har gett oss ett prov som vi ska göra på torsdag. Kul säger jag bara, och han förväntar sig att vi ska få lika bra betyg på det som dem andra? Saken är ju då den att de har arbetat med det i tre veckor och vi inte ens i en dag, säger bara lycka till!
Ha det bra allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0