MellandagsREA i huvudstaden

Idag for jag och Madde till huvudstaden för att gå på mellandagsrean. Klockan halv 8 ringde väckarklockan och jag kan ju inte direkt säga att jag kände mej taggad på det då. Dagen började inte bättre, när vi kommit till stationen efter många om och men så ser vi att biljettkassorna inte har öppnat än. Så vi tänker att javisst vi betalar väl på tåget då, eftersom vi inte orkade med kortautomaterna. När vi sitter på tåget så kommer konduktören och frågar efter biljetter och vi säger att vi vill betala för resan ombord, och gissa vad en enkelbiljett kostade ombord på tåget. 120 kronor, tror ni inte vi tog livet av oss?! Sen när vi kom till T-centralen i Sthlm så betalade vi hemresan direkt, och den gick på 72 kr, så där var 200 kronor borta direkt på bara tågbiljetter. Kuuul!

Men sen när vi var där så var det kul, hittade massa fina saker men köpte bara en shortsdress, riktigt fin tycker jag faktiskt. Lär komma in en bild på den inom kort, måste bara hinna med att fota den på. (;
Hittade också världens finaste skor... igen på Zara, men köpte dom inte... igen. Och såklart var dom ju borta när jag väl bestämt mej för att köpa dem... igen! Sitter och håller på att ta livet av mig av ångest nu, inte kul.. verkligen inte kul! ):

Nu på kvällen har jag spelat guitarhero och buzz med kusinerna och lillasyster, lika roande varje gång!
Kram på er!

underbar, men även den var borta när jag kom tillbaka ):

snyggt, men lite för alldaglig                                            .

vit som ett lik är man, tur nog förhöjer tröjan bilden            .

blev riktigt kär i tröjan, men längre skulle va = solklar          .

vill ha, vill ha, vill haaaaaaaa! ):                                                          .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0