Julkalender!


1 december idag, iiiih vinterns vintrigaste vintermånad har äntligen kommit. Det är ju liksom hela meningen med första december som gör en glad, eftersom första december innebär att julkalendern äntligen börjar och man får äta av sin chokladkalender! Hihi, tjockisjag har turen att ha två stycken helt egna i år, man klagar ju inte.


Dock så började årets bästa månad kanske inte på bästa möjliga sätt. På morgonen så missade jag bussen så jag fick ta en som går långt ifrån skolan, var sedan tvungen att gå ända ifrån matsalen till gympasalen! På vägen så höll jag på att dö för att min väska var typ 100kg tung och för att det luktade äcklig kobajs. Sen efter det så har jag vart allmänt negativ mot allt och alla hela dagen, först och främst för att julkalendern var på took för dålig. Hade verkligen väntat mig en Kaspar i Nudådalen i repris, men fick istället en Allram Est?! Nej usch och fy och blä, får hoppas att man fått ett fel första intryck utav Skägget i Brevlådan.

Nu ska jag börja redigera min grupps tidning, The Curbside Prophet, och jag kan ju redan nu säga att den kommer bli way to good. En vadslagning man liksom inte kan förlora, så var lugn gruppen min, den kommer t.o.m. bli bättre än Dunderhonung-Bamses framsida!

Kommentarer
Postat av: Felix

alla nya julkalendrar är värdelösa, förut va den jämt bra :P

2008-12-01 @ 21:13:45
Postat av: therése

haha jag vet? tillbaka med kaspar!

2008-12-04 @ 14:51:52
URL: http://theresesordal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0