julhandel

Heej!
Som vanligt hade vi skola idag då, lite jobbigt eftersom jag gick å la mej så galet sent igår. Vet faktiskt inte riktigt varför, antar att det var för att man inte orkade med å ta bort smink å allt. Så jag var lite seg, hade spanska förhör också som gick, njaa inte så jättebra. Haha måste bara säga att jag tycker det är så himla kul att vissa tar bort lilla Jasmin på bilddagboken å allt efter ett bråk igår, jag menar väx upp. Mycket utbytande blickar blev det nog också idag i skolan mellan dem. Så galet skön du är sötnos, ge igen bara haha(:

Sen efter skolan så åkte jag ner på stan för å julhandla med Felix, kär återträff haha. Jag hittade faktiskt julklappar till tre personer och blev riktigt lättad över att ha några klara. Dock hade ju andra problem med det och hittade bara en julklapp till sig själv, hahh! Den var däremot väldigt snygg. Nu ikväll så ska jag plugga inför en engelska redovisning om en film som vi har imorgon, jooobbigt! Ni får ha det så bra, kram!


Kommentarer
Postat av: Felix

Men jag hittade ju faktist en julklapp till madre också ;)

2008-12-04 @ 19:43:52
Postat av: therése

jo i för sig, men den gills inte eftersom du aldrig köpte den(; haha

2008-12-04 @ 20:05:38
URL: http://theresesordal.blogg.se/
Postat av: Felix

klart de gör, det är ju tanken som räknas ;)

2008-12-04 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0