Juldagen

Idag har alla Sördalare var hemma hos mormor med massa andra släktingar på julfika. Jättemysigt var det och både Larsson, Jupin och Sördal var där, heela tjocka släkten. (: Det blev allt ifrån längdfotografering, korthus, kluringsaker och skratt, så ingenting saknades. Jag var såklart den som gick runt och fotade varenda liten sak, eftersom jag igår fick min efterlängtade systemkamera! iiih vad lyckan är gjord, nu kommer ni här framöver få lite bättre bilder, antar jag i alla fall.
Nu på kvällen har jag, lillasyster och kusinerna spelat guitarrhero, sing along och buzz för fullt och vi är helt slut nu. Vi ska nog sätta oss ner och titta på filmen Spiderwick, kan inte berätta så mycket om den eftersom jag aldrig hört talas om den innan. Men fick den i alla fall i julklapp och tycker i alla fall att den är värd att titta på, så ha det bra allihopa för nu ska jag göra min lillkusin glad och titta på film (som hon tjatar och tjatar om nu när jag sitter här, hihi)
kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0