Jag vann!

Hihi, äntligen har jag vunnit något!
Idag när jag går in och kollar min mejl, irriterad över att det antagligen är miljarder facebookmeddelanden, så ser jag med lycka att jag har vunnit ett nagelkit från Malava. Det är tre olika nagellack som ska hjälpa till att stärka naglarna och göra så att de inte skivar sig.
Men inte nog med det! När jag fortsätter scrolla ner så ser jag att jag även vunnit ett kit av Viva La Divas limited edition lack i hela sex nya och roliga nyanser! Har alltid varit lite skeptisk mot Viva La Diva, så nu har jag chansen att se om överstiger mina förväntningar. Kul i alla fall att man börjat få turen med sig. (:




Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0