Hej Göteborg

Idag kom kusinerna från göteborg hit upp. Jättekul, har saknat dem eftersom vi inte setts på över ett halvår, så det är en kär återträff.

Idag så har jag annars inte gjort så mycket, på morgonen när jag och frida kom hem så åkte vi till henne och va där ett tag. Tog det lugnt och hade mys, men efter det var det kanske inte så kul eftersom jag glömt bort att höra av mig till far och mor, så det var inte några speciellt glada miner. Här hemma har jag i alla fall julpyntat lite, lite sent jag vet men har verkligen inte haft tid. Är den enda i familjen som inte hade pyntat, de andra var klara den dagen vi bestämt julpynta, 1 december, men jag brukar vara liite sämre när jag gör något under tidspress. Klart är det nu i alla fall och det blev riktigt julmysigt. Nu ikväll så ska jag, familjen och göteborg ta det lugnt och mysa, kanske spela spel eller något. Kul att ha fullt i huset i alla fall, kram på er! 
  
Kram Therése!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0